Site icon eclean

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Kan du ikke finne svar? Kontakt oss på support@eclean.no

  • Hvordan fungerer eClean?

WE CLEAN. YOU RELAX

eClean er et rengjøringsfirma som tilbyr en enkel måte å bestille, planlegge og administrere alle dine online rengjøringsavtaler. Våre renholdere er forsikret, forberedt og er opplært til å arbeide utifra ecleans 50 poeng sjekkliste.

Klar til å slappe av? Du kan bestille her. Når du har bestilt våre tjenester, sender vi vårt rengjøringspersonell for å få hjemmet dit til å skinne.

  • Hva er forskjellen mellom eClean og andre vaskeribyråer?

Med bruk av teknologi reduserer eClean administrasjonsarbeidet, dette gjør det veldig enkelt og tydelig å gjøre bestillingen online for kunden slik at det kommer klart frem hva man betaler for siden eClean arbeider utifra en 50poeng sjekkliste, som lett kan konsulteres på vår nettside. Du trenger ikke å betale for en konsultasjon, og du kan spørre oss om hva du vil uten noen form for forpliktelser. Du binder deg heller ikke til fast renhold.

  • Hva skjer etter bestilling?

Når du bestiller gjennom vår nettside vil du motta en ordrebekreftelse på epost (hvis du ikke mottar e-posten i innboks kan den ligge i søppelpost). Deretter vil det komme en profesjonell renholder fra eClean for å utføre ønsket renhold på angitte sted og tidspunkt.

  • Trenger noen å være til stede?

Det avhenger av deg om du er vil være tilstede under rengjøringsavtalen din.  Når du foretar en bestilling, må du gi oss instruksjoner i tekstboksen på bestillingsskjemaet dersom det ikke er noen hjemme på tidspunktet for rengjøring. Hvis du har en person som kan åpne/lukke for oss eller et sted vi kan finne nøkkelen trenger du ikke å være hjemme. Men du er selvfølgelig hjertelig velkommen til å være hjemme under renholdet, du velger den løsningen som er mest komfortabel for deg.

I alle fall, ikke glem dine avtaler. Vi vil sende deg en påminnelse på en e-post eller sms(hvis du ikke mottar e-posten, sjekk søppelposten din). Hvis renholderen ikke kan komme inn gjennom døren, feil ved instruksjoner, eller hvis du ikke er hjemme når du sa at du ville være, vil du bli belastet for hele beløpet.

  • Hva kan jeg gjøre for å hjelpe deg med å finne frem uten problemer?

Alle husholdninger må være tydelig merket med nummer og navn på personen som registrert i bookingen. Gi oss beskjed hvis det er noe kjennetegn som kan hjelpe oss med raskt å finne det riktige hjemmet (for eksempel hvis du får tilgang til huset fra en annen adresse, eller hvis navigasjonssystemet ikke tar opp adressen på riktig måte).

  • Er eClean forsikret i forhold til tjeneste?

Ja, eClean er forsikret i tjeneste. Vi forstår at det er et privilegium å være hjemme og vi er alltid forsiktige. I det usannsynlige tilfelle at et element er skadet, gi oss beskjed (med vedlagte bilder) innen 24 timer etter avtalens slutt på e-post (support@eclean.no) eller på telefon (92  12 92 92).

  • Er det trygt at det er kjæledyr hjemme under avtalen?

Hvis du tror at kjæledyret ditt kan bli for engstelig mens vi er der, ber vi om at det blir gjort midlertidige ordninger under renholdet. Du kan legge ut detaljerte instruksjoner om kjæledyr i tekstboksen ved bookingen eller skriv til oss på support@eclean.no. Dersom det ikke blir tatt forhåndsregler og kjæledyret hindrer oss fra å komme inn i boligen vil kunden fortsatt bli belastet for renholdet.

  • Kan jeg endre bestillingen min?

Hvis du ønsker å endre bestillingen, kontakt oss på support@eclean.no. Vi kan endre starttiden opptil 24 timer før start. Du kan kansellere bestillingen opptil 48 timer før avtalt tid. Hvis du avbestiller mindre enn 48 timer før avtalt tid, belaster vi 60% av den totale bookingen.

  • Hva gjør jeg hvis renholderen ikke møter på avtalt tidspunkt?

Hvis renholderen ikke kommer på avtalt tidspunkt, ta kontakt med oss ​​på 92 12 92 92 eller send en mail til support@eclean.no, og vi vil finne en løsning så snart som mulig.

  • Hvordan vet jeg at jeg kan stole på renholderen?

Alle renholdere må gjennom en prosess med rekruttering og opplæring av flere tiltak for å sikre at alle er i stand til å gjennomføre renhold av private boliger og arbeidsplasser. Vi ber også alle våre kunder om kommentarer til rengjøringen, slik at vi kan samle og rette opp uregelmessigheter.

  • Hvilket språk snakker renholderen?

Alle våre rengjøringsmidler snakker norsk eller engelsk.

Exit mobile version